بیت آشور: هدفم بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ است
بیت آشور: هدفم بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ است

مدافع تیم ملی ایران با اینکه در جام جهانی برزیل به میدان نرفت اما انگیزه دارد در جام جهانی بعدی حضور داشته باشد.

خبرگزاری فارس: بیت آشور: هدفم بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ است
 

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که تب فوتبال در جام جهانی سراسر دنیا را فرا گرفته است، باشگاه ونکوور وایتکپس برنامه سالیانه خود در مورد امید و سلامت را برگزار کرد.

استیون بیت آشور هم که پس از حضور در جام جهانی به اردوی تیم خود بازگشته در این برنامه شرکت کرد. وی در این زمینه گفت: اینکه بتوانیم ورزشکاران حرفه‌ای باشیم لذت فراوانی دارد. هواداران و کودکان همواره از شما حمایت می‌کنند و شما نیز باید پاسخ آنها را بدهید. بر این باور هستم که هر کودکی که فوتبال را دوست دارد باید آن را شروع کند و امیدوارم آن را در سال‌های بعد نیز ادامه دهد. فوتبال ورزشی است که در آن یاد می‌گیرید کار گروهی را به خوبی انجام دهید. می‌آموزید که با سایر بچه‌ها کار کنید و اوقات خوبی داشته باشید.

بیت آشور در مورد جام جهانی هم گفت: جام جهانی بزرگی خودش را دارد و من نیز همواره رویای حضور در آن را داشتم. رویایم به واقعیت پیوست که باور نکردنی بود. تا همیشه کوچکترین جزییات آن را به خاطر خواهم داشت. تجربه آن و بیش از همه هواداران را.

مدافع تیم ملی ایران در مورد کشور برزیل و مردمش هم گفت: ممکن است آنها در شرایط خوبی قرار نداشته باشند اما کودکان فوتبال را دوست دارند. آنها یک توپ فوتبال و چند دوست دارند که با آنها خوش می‌گذرانند.

بیت آشور که در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان نرفت در مورد عملکرد ایران و شرایط خودش گفت: حضور در جام جهانی یک دستاورد بزرگ است و اینکه من عضوی از تیم بودم خوب است. هدفم اما بازی کردن است و تلاش می‌کنم تا شانس دیگری برای حضور در جام جهانی 2018 داشته باشم. همواره سطح اهدافم را بالا می‌برم و هرگاه به آن دست یافتم، هدف جدیدی را انتخاب می‌کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 / 4 / 1393 ا 3:1 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.